Home » » TIM Tidak Pernah Ingin Menyaman Samsung?

TIM Tidak Pernah Ingin Menyaman Samsung?

Pada hari ini bayarsaja.blogspot.com akan menyampaikan artikel tentang TIM Tidak Pernah Ingin Menyaman Samsung?. Semoga dengan artikel TIM Tidak Pernah Ingin Menyaman Samsung? akan menambah wacana untuk anda pembaca setia bayarsaja.blogspot.com

Berbeza dengan Steve Jobs yang mengumumkan perang termonuklear terhadap Android, untuk Tim Cook yang kini menerajui Apple pula mempunyai pandangan yang berbeza, dan pada masa yang sama, dilaporkan tidak pernah ingin menyaman pihak Samsung atas pelbagai pelanggaran paten dan hak cipta.
Tim Cook dan Steve Jobs
Seperti semua sedia maklum, Apple dan Samsung, kedua-duanya terkenal dengan kes mahkamah mereka di beberapa buah negara, yang masih tidak diketahui kesudahannya.
Tim Cook dikatakan tidak berminat dengan menyaman Samsung, memandangkan syarikat gergasi dari Korea Selatan itu merupakan salah satu pembekal komponen utama untuk iPhone dan juga iPad.
Jadi, dengan ini, adakah kelak kita akan melihat Samsung dan Apple kedua-duanya menyelesaikan masalah mereka di luar mahkamah, dan mungkinkah mereka akan melesenkan paten dan hak cipta untuk satu sama lain?

Dapatkan berita terupdate dan unik setiap saat hanya di bayarsaja.blogspot.com
Homepage|http://bayarsaja.blogspot.com

Sobat baru saja membaca artikel yang berkategori Informasi dengan judul TIM Tidak Pernah Ingin Menyaman Samsung?. Jika sobat rasa artikel ini menarik silakan di share dengan meninggalkan URL http://bayarsaja.blogspot.com/2013/04/tim-tidak-pernah-ingin-menyaman-samsung.html. Terima kasih atas kunjungannya!

0 komentar:

Posting Komentar

Mohon berkomentar dengan baik dan sopan. Komentar bernada spam akan saya hapus