Home » » Aplikasi Ubuntu Phone Experience Menawarkan Sidebar Seumpama Ubuntu Phone OS Pada Android new

Aplikasi Ubuntu Phone Experience Menawarkan Sidebar Seumpama Ubuntu Phone OS Pada Android new

Pada posting kali ini bayarsaja.blogspot.com akan menyajikan artikel tentang Aplikasi Ubuntu Phone Experience Menawarkan Sidebar Seumpama Ubuntu Phone OS Pada Android new. Semoga dengan artikel Aplikasi Ubuntu Phone Experience Menawarkan Sidebar Seumpama Ubuntu Phone OS Pada Android new akan menambah wawasan untuk anda pembaca setia bayarsaja.blogspot.com

Sejak diperkenalkan Ubuntu Phone OS, satu demi satu fungsi daripadanya mula diperkenalkan pada platform Android, dimana selepas LiveWallpaper sebelum ini, kini sokongan sidebar seumpama Ubuntu Phone OS pula hadir ke Android.
Ubuntu Phone Experience
Menggunakan aplikasi ini, pengguna disediakan dengan beberapa tema, dan pengguna boleh memilih aplikasi apakah yang ingin dipaparkan pada bahagian sidebar apabila di swipe oleh jari dari bahagian kiri. Pengguna juga boleh menyusun semula aplikasi mengikut kedudukan, disamping memilih tema dan sebagainya.
Daripada penggunaan kami, ia berfungsi dengan lancar tanpa sebarang lengah masa dan sebagainya. Pengguna juga dipaparkan dengan nama aplikasi apabila hover ke atas ikon tersebut.
Bagi mereka yang ingin mencubanya, boleh memuat-turun aplikasi ini secara percuma daripada Google Play Store hari ini.
Muat-Turun Ubuntu Phone Experience Untuk Android

Dapatkan berita terupdate dan unik setiap saat hanya di bayarsaja.blogspot.com
Homepage|http://bayarsaja.blogspot.com

Sobat baru saja membaca artikel yang berkategori Informasi dengan judul Aplikasi Ubuntu Phone Experience Menawarkan Sidebar Seumpama Ubuntu Phone OS Pada Android new. Jika sobat rasa artikel ini menarik silakan di share dengan meninggalkan URL http://bayarsaja.blogspot.com/2013/04/aplikasi-ubuntu-phone-experience.html. Terima kasih atas kunjungannya!

0 komentar:

Posting Komentar

Mohon berkomentar dengan baik dan sopan. Komentar bernada spam akan saya hapus